Diablo II bestiář 4.Akt

16. listopadu 2009 v 15:49 | Jokomo |  Diablo II LoD
Bestiář 4.Akt

Finger Mage

Finger Mage - obrázek monstra

Typ

Undead

Druhy

Doom Caster, Strangler, Storm Caster

Popis

Ubírají vám Manu, takže si je nepouštějte příliš k tělu. Nejlpeší je použít ledové útoky, zvlášť, když se na vás vrhnou ve větším počtu.

Tipy a ostatní dodatečné informace

Finger Mages mají naváděný útok na dálku, který vysává manu, proto by se měli Necromanceři a Kouzelnice od nich držet co nejdál, a taktéž vás svými útoky omračují.

Mega Demon

Mega Demon - obrázek monstra

Typ

Demon

Druhy

Balrog, Pit Lord, Venom Lord

Popis

Útočí pomocí Inferna a také vás mlátí svými meči. Dají se lehce zabít.

Tipy a ostatní dodatečné informace

Tento útok Inferno, stějně jako u Fetish Shamans, má neuveřitelné poškození, takže vysoká odolnost vůči ohni a vybavení s vlastnostmi pohlcování ohnivého poškození (Fire Absorb) poskytne nějakou tu ochranu.

Regurgitator

Regurgitator - obrázek monstra

Typ

Demon

Druhy

Corpulent, Corpse Spitter, Maw Fiend

Popis

Požírají mrtvá těla, čímž se léčí. Zbytky z těl využívají jako projektily, které po vás střílí. Nejsou moc nebezpeční a jdou celkem lehko zabít.

Oblivion Knight

Oblivion Knight - obrázek monstra

Typ

Undead

Druhy

Doom Knight, Abyss Knight, Oblivion Knight

Popis

Jedna z nejméně oblíbených potvor. Rytíři do vás mlátí jen mečem a nejsou moc nebezpeční, to samé se ale nedá říct o mágách (Oblivion Knights).

Tipy a ostatní dodatečné informace

Doom Knights a Abyss Knights mají vrozenou schopnost Spectral Hit (náhodné elementární poškození).
Abyss Knights a Oblivion Knights mají elementární útok na dálku, který může být zblokovaný štítem. Abyss Knight mohou použít kouzlo Bone Armor.
Oblivion Knights jsou známí (a to zaslouženě) jako nejnebezpečnější nepřátelé pro postavy bojujicí na blízko, hlavně pro nechvalně známou kletbu Iron Maiden.
Oblivion Knights používají nasledujíci kouzla a schopnosti: Bestow (léčení ostatních příšer), Bone Armor, Bone Spirit, Decrepify, Iron Maiden, Lower Resist, Weaken, Life Tap, Amplify Damage.

Vile Mother

Vile Mother - obrázek monstra

Typ

Demon

Druhy

Flesh Spawner, Stygian Hag, Grotesque

Popis

Má trochu více Life a hlavně rodí Vile Child. Takže za chvíli vytvoří početnou rodinku. Dobrá jsou plošná kouzla.

Vile Child

Vile Child - obrázek monstra

Typ

Demon

Druhy

Flesh Beast, Stygian Dog, Grotesque Wyrm

Popis

Jsou to mláďata, které rodí Vile Mother. Útočí ve skupinách.

Tipy a ostatní dodatečné informace

Vile Children jsou ve větším počtu nebezpeční, proto je dobrý nápad zabíjet nejdříve jejich matky a zabránit tak jejich dalšímu rození. Nedostáváte z nich žádné zkušenosti. Dobře na ně fungují plošná kouzla.