Diablo I Tutorial

16. listopadu 2009 v 12:58 | Jokomo |  Diablo I

Tutorial
- Návod jak hrát -

Screenshot
Zapněte hru, shlédněte scénku, po odkliknutí úvodního obrázku klikněte na Single Player, potom New Hero a zvolte Warriora, zadejte jméno.

Až se dostanete do hry, klikem doleva jděte doleva, dojdete na náměstí. Jděte do jeho dolní části kde je "Pepin the Healer", klikněte na něj, až k němu vaše postava dojde, objeví se nabídka "talk to Pepin" znamená že si s ním můžete promluvit například o questu který právě děláte, "receive healing" je Pepinova unikátní schopnost a to že vám zdarma doplní life, "buy items" je obchod, "leave healers home" je odchod (stejný účinek má Esc nebo klik mimo okno). Klikněte na "buy items" objeví se nabídka předmětů, které můžete koupit. Nahoře vidíte "your gold: 100" to je stav vašich financí které máte u sebe. Klikněte na "healing potion" (elixír léčení), objeví se další nabídka kde "ok" koupíte a "cancel" se vrátíte do nabídky. Kupte dva elixíry.

Nyní jděte nahoru, z náměstí vedou 2 cesty doleva a nahoru (doprava, musíte si představit že jste vaše postava), jděte po té nahoru (mezi Griswoldem a Ogdenem). Po chvilce je zatáčka, jděte pořád po cestě neodbočujte. Dojdete ke kostelu, pokud se před ním válí člověk (wounded townsman), tak si s ním promluvte a zadá vám váš první quest, pokud tam není tak si na svůj první quest ještě počkáte.

Vejděte do kostela "down to dungeon". Až se načte dungeon tak zmáčkněte Tabulátor (Tab), objeví se mapa, ta šipka na ní jste vy. Jděte opatrně dungeonem, během chvíle potkáte první monstra, klikáním na ně je zabijte. No a takhle se pokračuje celou hrou. Pokud kliknete na truhlu tak se otevře a pozor, v hrobkách a sudech bývají kostlivci. Vybijte si celé patro až do schodů, které jistě brzy najdete a jdete až nakonec.